Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (INPOST KURIER) już od 301,00 zł.
Producenci
Statystyki

U Nas w sklepie znajduje się .....

Produkty:
36063
Kategorie:
262
Nowości:
1260
Promocje:
176

Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie.

Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.607885580.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem oraz do paczkomatów.

Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu w postaci specyfikacji zamówienia otrzymanego z towarem z wypełnionym formularzem wymiany/zwrotu

2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@ajstyle.pl 

lub telefonicznie:0048 607885580

Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów/odstąpienie od umowy

 

 Od dnia 01.01.2021 prawo do odstąpienia od umowy przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość, pod warunkiem złożenia rezygnacji w formie pisemnej, za pomocą poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej.

 U nas możesz zwrócić produkt do 30 dni :)

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.

W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:  

1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI PRZED WYSYŁKĄ- towary w większości wysyłane są bezpośrednio od producenta!

Proszę nie odsyłać na adres z etykiety!

W mailu z wystawioną fv podany jest adres do zwrotu, lub  napisz do nas lub przedzwoń, zaoszczędzi nam to czasu :)

2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

formularz Zwrotu towaru

3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. Jeżeli płatność była kartą- zwrot będzie na rachunek karty.

5. Za przesyłki wysłane Pocztą Polską- niezarejestrowane NIE PONOSIMY ODPOWIEDZIALNOŚCI!

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

KOSZTY ZWROTU

Będą musieli Państwo ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

 

ZWROTOM oraz WYMIANIE nie podlegają:

       -UWAGA - PRODUKTY ZAKUPIONE W PROMOCJI NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM

- nie podlegają części dolne bielizny osobistej (np. majtki, body) z wyłączeniem strojów kąpielowych

- produkty II gatunku

Informujemy, że prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem umowy są rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 

Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem oraz do paczkomatów.

 

Prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu.

Biustonosze, gorsety, stroje kąpielowe, obuwie należy odsyłać w twardym kartonie.

Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi/wymianie.

Artykuły pończosznicze przyjmujemy celem zwrotu jedynie z wadami fabrycznymi.

 

 

„Informacja nt. rozstrzygania sporów zgodnie z art. 14 ust. 1 rozporządzenia

ODR: Pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Komisja Europejska udostępnia internetowy system rozstrzygania sporów konsumenckich (ODR).”

Poznaj powody dlaczego warto kupować u NAS 

     karta

 Szybkie płatności 

   płatność kartą, BLIK,
szybki przelew,  za pobraniem

darmowa dostawa

Darmowa dostawa

   przy zakupach powyżej
300 zł 

rabat

Rabat -5%

   dla zarejestrowanych
na pierwsze zamówienie

program lojalnościowy

Gratisy

   wymiana punktów
na rabaty

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium