Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Shoper Kurier) już od 301,00 zł.
Producenci
Statystyki

U Nas w sklepie obecnie znajduje się .....

Produktów:
39065
Kategorii:
164
Nowości:
239
Promocje:
433

Zwroty i reklamacje

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy oraz wzór formularza odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Koszty odesłania towaru ponosi Konsument.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Auto-Mix Agnieszka Obrycka, Zgorzelecka 9, 58-500 Jelenia Góra, Polska, sklep@ajstyle.pl, telefon: 607885580) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Uwaga- większość produktów wysyłanych jest bezpośrednio od producenta- nie odsyłaj ich na adres z etykiety!!!

Zaoszczędzi Nam to czasu i nerwów :) 

Niestety , jeżeli produkt zostanie odesłany na adres z etykiety (producenta)- od zwracanego produktu  zostanie potrącona kwota za zwrot przesyłki z hurtowni!

Masz wątpliwości - skontaktuj się z Nami :)

Do każdego zamówienia (jeżeli nie było w paczce) jest wysyłana fv na adres e-mail oraz formularz zwrotu i dane adresowe do odesłania towaru.

 Możesz skorzystać z Wygodnych Zwrotów

 

[BANER-WZ]

 

Nie ponosimy odpowiedzialności za paczki nadawane Pocztą Polską - niezarejestrowane!

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy zamieszczonego na stronie.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu  otrzymane od Państwa płatności za produkt,  nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy od Państwa pełnowartościowy zwracany produkt.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Darmowa dostawa

Darmowa dostawa obowiązuje od zakupów na kwotę 301 zł i przy zakupach opłaconych.

Nie nalicza się przy wybranej formie dostawy -"za pobraniem"

Jeżeli jest zwrot produktów zakupionych w ramach "darmowej dostawy" niestety koszty wysyłki będą odjęte od zwracanych produktów- w wysokości najniższej ceny za wysyłkę.

 

Uwaga! Podstawą do wszczęcia procedury zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz zwrotu i podpis osoby dokonującej zwrotu (imię i nazwisko). Formularz zwrotu dołączany jest do każdego zamówienia. Przesłanie innego formularza lub błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu zwrotu.

formularz zwrotu


Wzór formularza odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat Auto-Mix Agnieszka Obrycka, Zgorzelecka 9, Jelenia Góra, Polska, sklep@ajstyle.pl

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)
umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

- Nr. konta do zwrotu

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

 ZWROTOM NIE PODLEGAJĄ

- Uszkodzenia mechaniczne takie jak.: rozprucie, pęknięcie, rozciągnięcie, zmechacenie, przetarcie.

- Wybarwienie (zafarbowanie) towaru lub fason (rozmiar, dopasowanie odzieży),

- Uszkodzenie elementów ruchomych takich jak .: zamki, ekspresy, napy guziki a także elementy zdobień np.: cekiny, ćwieki itp,

- Produkty niewłaściwie konserwowane oraz użytkowane niezgodnie z instrukcjami umieszczonymi na metce produktu,

- Pęknięcia nadruków,

- Przedmioty zakupione na PROMOCJI

- Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).

-Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT. 

- Różnice pomiędzy rzeczywistym wyglądem dostarczonego towaru a jego zdjęciem umieszczonym w Sklepie internetowym, jeśli są one wynikiem indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, wygląd faktury, proporcje itd.) – polegają natomiast zwrotowi w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia.

Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem oraz do paczkomatów.

 

REKLAMACJA

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

Sprzedający odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu.

Wady/uszkodzenia  produktu należy zgłaszać niezwłocznie po odebraniu przesyłki!

Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną.

Zgłoszenie reklamacji nie powinno być dokonywane telefonicznie.

We wiadomości e-mailowej należy opisać problem i podać dane osoby, na którą było składane zamówienie ,numer zamówienia oraz datę zakupu.

Po otrzymaniu zgłoszenia pracownik sklepu prześle informację z właściwym adresem, na który należy wysłać reklamowany towar wraz z opisem niezgodności towaru z umową.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Kupujący wybierze inny, zaoferowany mu alternatywny produkt – wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego produktu.

Koszt przesyłki pokrywa Kupujący. Jednakże w sytuacji gdy reklamacja będzie uzasadniona, koszt wysłania naprawionego lub wymienionego towaru ponosi sprzedający.

Przesyłka z reklamowanym towarem winna być wysłana w oryginalnym opakowaniu. Produkt powinien być czysty, również jeśli chodzi o spody butów, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub  paczkomat.

Termin rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni od otrzymania przesyłki.

Reklamacji nie podlegają: - naturalne zużycie obuwia, - subiektywne odczucie niewygody obuwia, zapach obuwia, - uszkodzenia powstałe w związku z użytkowaniem obuwia niezgodnie z jego przeznaczeniem, niewłaściwym pielęgnowaniem- przemoczenia, odbarwienia, - uszkodzenia mechaniczne, - uszkodzenia ozdób, jeżeli element ozdobny został zgubiony lub uszkodzony, - obuwie z wadami, o których konsument wiedział w chwili zakupu/otrzymania towaru. W sytuacji gdy z ekspertyzy producenta, hurtowni bądź sprzedającego wynika, iż towar nie podlega gwarancji lub reklamacji, z uwagi na fakt niewłaściwego użytkowania lub uszkodzenia przez Kupującego, nie ma on prawa do naprawy lub wymiany towaru, a także zwrotu kosztów jego wysyłki. Kolory towarów na zdjęciach na aukcjach są zgodne z rzeczywistymi kolorami towarów. Nie ponosimy odpowiedzialności za inny odcień koloru towaru na monitorze komputera Kupującego, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji..

Sprzedający informuje o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. m.in. z:a. mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, b. pomocy stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej.

Poznaj powody dlaczego warto kupować u NAS 

     karta

 Szybkie płatności  

   płatność kartą, BLIK, odroczone płatności PayPo
szybki przelew,  za pobraniem

darmowa dostawa

Darmowa dostawa

   przy zakupach powyżej
300 zł 

rabat

Rabat -5%

   dla zarejestrowanych
na produkty nieprzecenione

program lojalnościowy

Gratisy

   wymiana punktów
na rabaty

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
[WIDGET-WZ]
Sklep internetowy Shoper.pl